Πολιτική Επιστροφών
Εάν για κάποιο λόγο ο Χρήστης/Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος από το είδος που παρέλαβε, έχει τη δυνατότητα να το επιστρέψει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα ολοκληρώσεις της παραγγελίας, στην πλατφόρμα, και ενώ έχει λάβει σχετικό mail.
Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα βαραίνουν τον αποστολέα.
Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η παραλαβή, και το πακέτο επιστρέφει στον αποστολέα, τα έξοδα επαναποστολης επιβαρύνουν τον πελάτη, κόστος δεύτερης αποστολής 7.00€ με τραπεζική κατάθεση/IRIS.
Να σημειωθεί πως εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από την φόρμα παραγγελίας, υποχρεούται η εταιρεία να το αντικαταστήσει με νέο ή να προβεί σε επιστροφή χρημάτων με δική της επιβάρυνση. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα βαραίνουν την εταιρεία.
Δεκτές θα γίνονται οι επιστροφές εφόσον το είδος είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθη, έχοντας όλες τις σημάνσεις (καρτελάκια κλπ.) με τα οποία παρελήφθη, καθώς και την απόδειξη αγοράς του.
Όλα τα είδη πλένονται με βάση της προδιαγραφές που αναγράφονται πάνω στην ετικέτα. Σε περίπτωση πλυσίματος οι επιστροφές δε γίνονται δεκτές.
Οδηγίες επιστροφών:
α. Παρακαλούμε στείλτε μας email στο [email protected] για την πρόθεση αλλαγής ή επιστροφής των προϊόντων.
β. Ετοιμάστε το προϊόν στην αρχική κατάσταση παραλαβής, έχοντας τα καρτελάκια και την απόδειξη αγοράς του.
γ. Ειδοποιήστε courier για παραλαβή του πακέτου (κατόπιν συνεννόησης μαζί μας).
δ. Παραλαβή και έλεγχος του προϊόντος.
ε. Αποστολή νέου προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.